Pszedłem za namową kolegi

W sobotę spotkałem starego kumpla, który jest wyjadaczem jeśli chodzi o różnego rodzaju odżywki, suple i generalnie tematy związane z siłownią. Jak dowiedział się co biorę aby spalić tłuszcz to wyśmiał mnie i powiedział że na tych suplementach to dużo nie zdziałam. Podobno są bardzo słabe a moje efekty napewno nie wynikają z ich przyjmowania tylko raczej diety i aktywności. Jak spytałem go co w takim razie powinienem brać pokazał mi dobrą reklamę super spalacza, który podobno wymiata.

Podobno odżywki z serii Animal są najlepsze w tej chwili na rynku i nie ma co zawracać sobie głowy innymi, które w porównaniu z Animalami praktycznie nie działają. W poniedziałek ruszam na zakupy i mam zamiar porozmawiać jeszcze ze sprzedawcą czy faktycznie jest taka różnica.

Leave a Reply

